„Biuro pasaulio“ apyvartą augino netradicinės prekės

Virtualios realybės akiniai, sūris, medus, nuo laisvųjų radikalų saugantys kremai bei panašios prekės pernai papildė biuro ir įvaizdžio prekėmis prekiaujančios UAB „Biuro pasaulis“ asortimentą bei kilstelėjo apyvartą 1,74 %. Kaip teigia įmonės generalinis direktorius Artūras Tuminas, biurams vien tik popieriaus, tušinukų ir lipnių lapelių jau seniai neužtenka – iš vienų rankų jos nori gauti vis didesnį prekių pasirinkimą.

„Kiekvienais metais biuro aprūpinimo tendencijos juda link platesnio asortimento. Kad mūsų klientams būtų lengviau ir patogiau, siekiame pasiūlyti viską, ko reikia biurui. Pernai praplėtėme maisto asortimentą, pradėjome prekiauti brandintu sūriu, įvairių Lietuvos regionų medumi. Šio naujienos buvo ypač paklausios kalėdiniu laikotarpiu – įmonės jas pirko ir dovanojo klientams, partneriams, – teigia A. Tuminas. – Išplėtėme ir biurui skirtos buitinės chemijos asortimentą, kurios padeda rūpintis higiena, švara ir dezinfekcija. Kaip viena įdomiausių ir biuro darbuotojų jau įvertintų naujovių – lietuvių mokslininkų sukurta produktų linija „inOffice“, kuri skirta odos apsaugai nuo elektromagnetinės spinduliuotės, laisvųjų radikalų ir oksidacinio šoko, vis dažniau veikiančių šiuolaikiniuose biuruose dirbančius žmones.“

Įvaizdžio prekės praktiškėja

Bendrovės vadovo teigimu, įmonės renkasi vis praktiškesnes įvaizdžio prekes, dar vadinamas verslo dovanomis. Jei dar prieš keletą metų įmonių atstovai vieni kitiems įteikdavo simbolinius žaisliukus, statulėles ar kitus ant stalo statomus suvenyrus, tai pernai vyravo tik praktiškos bei interaktyvios dovanos: nešiojamos baterijos (angl. powerbank), virtualios realybės akiniai, fizinio aktyvumo apyrankės, miniatiūriniai bepiločiai orlaiviai „dronai“ ir pan.

„Nors metų pradžioje populiarios buvo įvairios talpos išorinės baterijos, 2016 m. pabaigoje klientai noriau rinkosi didelės talpos bei ypač mažai vietos užimančias, kreditinės kortelės dydžio, baterijas, – teigia A. Tuminas. – Siekdami „neapsunkinti“ dovanos reklamomis, užsakovai dažniausiai ant įvaizdžio prekių norėdavo atspausdinti ar išgraviruoti nedidelį vienspalvį įmonės logotipą, kuris primintų apie įmonę, bet per daug nekristų į akis.“

Atsinaujina šviestuvus

A. Tumino teigimu, 2016 m. išryškėjo ir šviestuvų atsinaujinimo tendencija. Dėl neefektyvaus energijos vartojimo, netolygaus apšvietimo bei akių varginimo biuruose šviestuvai su halogeninėmis, kaitrinėmis ar liuminescencinėmis lempomis keičiami į LED šviestuvus. Kai kurie staliniai modeliai turi reguliuojamą šviesos spalvinę temperatūrą, spektrą. Brangesni modeliai gali būti valdomi išmaniuoju telefonu. Pasirinkimas šiame segmente didėja kiekvieną dieną“, – sako įmonės vadovas.

Pernai „Biuro pasaulio“ pajamos paaugo 1,74 % – iki 5,79 mln. Eur, 2015 m. buvo 5,69 mln. Eur. Grynasis pelnas, neaudituotais duomenimis, šoktelėjo daugiau kaip 3 kartus – nuo 21 100 Eur iki 65 000 Eur.

„Biuro pasaulis“ priklauso Skandinavijos šalyse biuro reikmenimis prekiaujančių bendrovių aljansui „Nordic Office“, kuris jungia giminingas įmones Danijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.